Infolinia 800 109 509

eKOMAKO Traveler - wszystko dla przewoźnika autobusowego

Zwiększ sprzedaż biletów dzięki aplikacji eKOMAKO Traveler. System eKOMAKO Traveler to 4 moduły. Zobacz specyfikacje funkcji do obsługi biura sprzedaży, bezpośredniej sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez współpracujących z przewoźnikiem agentów.

 
Główne funkcje systemu eKOMAKO Traveler:
  • Ewidencja pracowników, samochodów, kierowców (słowniki)
  • Sprzedaż biletów liniowych oraz indywidualnych
  • Zarządzanie trasami pojazdów (autobusów) oraz taryfami
            - możliwość blokowania pojedynczych przystanków
            - możliwość definiowania dowolnej liczby ulg 
  • Sprzedaż biletów przez agentów
            - sprzedaż biletów liniowych
            - sprzedaż biletów okazjonalnych dla ustalonych przystanków

  • Możliwość kupna biletu przez zwykłych klientów (internetowa sprzedaż bezpośrednia) + płatności elektroniczne PolCard i eCard - kliknij i przeczytaj więcej
  • Wydruki:
            - dla kierowców
            - trasy autobusów z przystankami
            - do Urzędu Skarbowego
            - rozliczenia z agentami
            - plansze z nazwiskiem klienta np. ułatwienie przy odbiorze klienta z lotniska
            - statystyki
  • Ewidencja zalogowanych użytkowników dla szefa firmy (kiedy zalogowany, kiedy wylogowany)
  • Potwierdzenie przyjęcia biletów za pośrednictwem email'a
  • Wysyłka danych do faktur bezpośrednio do działu księgowego
  • Baza klientów
  • Replikacja danych z aplikacji na serwerach KOMAKO do kopii systemu w siedzibie Klienta dla podniesienia poziomu dostępności aplikacji
  • Historia zmiany danych biletów
  • Tworzenie promocji - kliknij i przeczytaj więcej:    
              - cenowe promocje na przejazdy w ustalonym czasie
              - zróżnicowanie cen na przejazd tam i powrót
  • Ewidencja biletów „in blanco” wydanych agentom/kierowcom
  • Możliwość ograniczenia funkcjonalności użytkownikom systemu