eKOMAKO Traveler - wszystko dla przewoźnika autobusowego
Zwiększ sprzedaż biletów dzięki aplikacji eKOMAKO Traveler. System eKOMAKO Traveler to 4 moduły. Zobacz specyfikacje funkcji do obsługi biura sprzedaży, bezpośredniej sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez współpracujących z przewoźnikiem agentów.
Główne funkcje systemu eKOMAKO Traveler:
- Ewidencja pracowników, samochodów, kierowców (słowniki)
- Sprzedaż biletów liniowych oraz indywidualnych
- Zarządzanie trasami pojazdów (autobusów) oraz taryfami
- możliwość blokowania pojedynczych przystanków
- możliwość definiowania dowolnej liczby ulg
- Sprzedaż biletów przez agentów
- sprzedaż biletów liniowych
- sprzedaż biletów okazjonalnych dla ustalonych przystanków
- Możliwość kupna biletu przez zwykłych klientów (internetowa sprzedaż bezpośrednia) + płatności elektroniczne PolCard i eCard - kliknij i przeczytaj więcej
- Wydruki:
- trasy autobusów z przystankami
- do Urzędu Skarbowego
- rozliczenia z agentami
- plansze z nazwiskiem klienta np. ułatwienie przy odbiorze klienta z lotniska
- statystyki
- Ewidencja zalogowanych użytkowników dla szefa firmy (kiedy zalogowany, kiedy wylogowany)
- Potwierdzenie przyjęcia biletów za pośrednictwem email'a
- Wysyłka danych do faktur bezpośrednio do działu księgowego
- Baza klientów
- Replikacja danych z aplikacji na serwerach KOMAKO do kopii systemu w siedzibie Klienta dla podniesienia poziomu dostępności aplikacji
- Historia zmiany danych biletów
- Tworzenie promocji - kliknij i przeczytaj więcej:
- cenowe promocje na przejazdy w ustalonym czasie
- zróżnicowanie cen na przejazd tam i powrót
- Ewidencja biletów „in blanco” wydanych agentom/kierowcom
- Możliwość ograniczenia funkcjonalności użytkownikom systemu