Portal internetowy firmy przewozowej zintegrowany z eKOMAKO Traveler
Strona internetowa firmy przewozowej została zintegrowana z systemem rezerwacji biletów autobusowych. Dzięki temu użytkownicy eKOMAKO Traveler mogą tworzyć nowy wirtualny oddział swojej firmy czynny 24h/7, w którym Klienci mogą skorzystać samodzielnie z bardzo szerokiej oferty firmy.
Dzięki integracji z portalem www:
- Klienci w jednym oknie przeglądarki internetowej mogą zarezerwować bilet, sprawdzić rozkład jazdy autobusów, regulamin przewozów oraz zapoznać się z artykułami i informacjami o firmie przewoźnika. "Jedno okno" oznacza, że Klient przebywa cały czas na stronie firmy i ma pewność, że jest obsługiwany przez firmę której usługi wybrał, a nie jest przenoszony do innych serwisów (nowych okien)
- Podnosi się ranga i wizerunek przewoźnika, który obsługuje swoich Klientów w ważnym, wirtualnym oddziale swojej firmy (portal internetowy), który jest czynny 24h/7dni
- Pracownicy firmy przewozowej mogą samodzielnie, bez pośrednictwa informatyków aktualizować treść artykułów na stronie firmowej. Portal eKOMAKO jest tzw. systemem zarządzania treścią (skrót ang. CMS)
- eKOMAKO Traveler staje się platformą komunikacji dwukierunkowej* z Klientem i tzw. systemem klasy CRM (skrót ang. zarządzanie relacjami z klientem), w którym gromadzone są kontakty z Klientami
- Następuje skrócenie procesu pozyskania Klienta, przez skrócenie drogi do rezerwacji biletów on-line
- Firma przewozowa otrzymuje skuteczne wsparcie w pozycjonowaniu serwisu www na wyszukiwarkach internetowych, dzięki mechanizmom portalu eKOMAKO
Przykład rozwiązania - zintegrowanego portalu: strona Interglobus / FOLLOW ME
*Klienci składają zapytania na stronie, dokonują rezerwacji biletów, przeglądają artykuły oraz inne informacje o firmie. Mogą zamówić newsletter e-mailowy, w którym będą informowani o nowościach, promocjach, itd.